• Начало
  • Новини
  • НАРУ с второ място на наградите „Аз гарантирам щастливо детство“
НАРУ с второ място на наградите „Аз гарантирам щастливо детство“

На 6 декември 2021 г. се състоя официалната церемония по връчване на Отличителния знак „Аз гарантирам щастливо детство“ на Държавната агенция за закрила на детето. Тя се проведе онлайн като за четвърта поредна година бяха отличени организации, училища, детски градини, общини, регионални центрове за подкрепа на процеса на приобщаващото образование, регионални управления на образованието и специалисти, които предоставят на децата и семействата им, образователни и социални услуги за развитието на децата в България.

Отличителният знак се връчва за постижения в категориите:

  1. Устойчиво развитие
  2. Успешна промяна
  3. Значима иновация
  4. Значимо партньорство

Националната асоциация на ресурсните учители бе отличена с 2-ро място на наградите „Аз гарантирам щастливо детство“ в категория Устойчиво развитие.

Събитието бе открито от председателят на ДАЗД д-р Елеонора Лилова.

Наградените са определени от седемчленна комисия под ръководството на Председателя на ДАЗД. В комисията участват представители на Консултативния съвет и Съвета на децата към ДАЗД, експерти на ДАЗД, общественици, представители на медиите и др.

По време на церемонията по награждаването Председателят на УС на НАРУ Калина Вълова благодари за високата оценка, която организацията получава за своята работа: „Искаме да поздравим Държавната агенция за закрила на детето за партньорското отношение към всички организации, които създават условия за грижа и пълноценно развитие на всяко дете. Поддържането на ежегодна награда е уважение към приноса на всички ангажирани със създаването на услуги за децата и в същото време ангажимент за поддържане на стандарти, правила и процедури в различни сектори, свързани с пълноценно развитие на децата.

През проектите НАРУ се стреми да постига баланс едновременно между изграждането на капацитет на ресурсните специалисти, създаването на инструменти за работа с деца и ученици със СОП и млади хора в риск и създаването на форми на работа, в които уязвими деца и ученици могат да развиват своите способности.‘

Източник: https://narubg.org/

Още
Новини